Dagens planer

Tjena mittbena, nu är klockan tio i sju på morgonen. Hah, jag fick blogglust, jag kunde verkligen inte sova inatt. Tänkte på så mycket saker.. De är lite smått jobbigt nu. Igår eftermiddag så skypade jag med Sara en liten stund, känns så skönt att man bara kan prata ut. Och så hade jag lite roligt,  jag satt och skrattade som en idiot och hon bara tittade på.. och då var ju klockan halv ett i sverige, så de blev ju lite sent för henne.
Vet ni vad? Jag tycker att jag fastnar för länge på samma sak, så nu tar vi dagens planer (:
Idag så ska vi till världens största Zoo, de ska bli jätteroligt och jag tar med pappas mobil så jag kan fota, de går inte att ladda över bilder från min mobil till hans laptop, med de går från hans mobil + attt den är bättre att fota med. Efter de så kanske vi ska till någon resturang och äta, sen åker vi väl hem och slappar. Och då kanske jag kan skypa med Sara. I hope so. JAo, de ska bli en rolig dag, men nu ska jag sluta på detta inlägg och göra ett som inte handlar om vad jag gör hela tiden. Tjarrå :D


Ojoj, trötter.. haha exakt nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0