Idag & I morgon

Hejhej, Klara här. Och jag vill först bara säga att dehär kommer bli ett tråkigt inlägg, för jag har nämligen inget att skriva om ! JOHOOO!
Idag var det galopplektion, men det blev inte av. Vi hade teori i ungefär en timme, och sen kollade vi på filmer från tävlingar och lite sånt. Sista gången denhär terminen...:( Hehehe..

Men vet ni vad som är så underbart megamysigt?
Jooo, att uner jullovet så kommer vi att ha "egna" hästar. För vi kommer få rida varje dag, och rida  på ridbanan om vi vill. rida i flera timmar, eller bara mysa hela dagen. Allt kan man göra, och det är så otroligt skoj tycker jag! Rena rama drömmen faktiskt! :D
I morgon bitti ska jag rida med Ebba och Ines klockan halv 10. Jag kunde tyvärr inte rida med Elvira för att hon skulle rida med Jane klockan 12. Men vi kommer ju synas på julpyntningen, men det känns endå ganska osäkert. För jag vet inte om alla kommer ha mera pynt än mig eller om jag kommer ha superlite? :P
aja, vi får se. Jag fotar hur det blev i morgon efter pyntet .

Nu sitter jag och skypar med Ebba B och delar min skärm, för hon tycker det är jätteroligt att läsa :) GULLIS!
Läs hennes blogg, den är nystartad och vill gärna ha lite besökare och kommentarer!


Hahahahhaha sööt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0