Julklappar

Japp så såg det ut:D Granen och mina julklappar. Hahaha ska fira jul med mamma imorn så har bara gjort det me pappa än så länge:P Men det var en underbar dag igår! Först var jag i stallet och red en liten tur på Terry med Klar!♥ Sen åkte jag hem och firade med jul med familjen. Hemma hos pappa brukar det inte bli så mycket hästgrejer. Men hos mamma blir det mer:) Vill ni att jag lägger upp bilder på sakerna var för sig?
.
Jag kan iaf berätta alting:
Tre par skor
två filmer
två t-shirt, en tjocktröja och en långärmad
ett par urmysiga tofflor
en fotoram
öronmuffar
hårspännen
En Disel parfym och läppglans
värkarklocka
en mössa
en pyjamas
påslakan
och sen fick jag presenter av Klara och av Terry!:D Hehehe...
Tack sååååå mycket allihopa!!!
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0