Jullovet, de efterlängtade jullovet.

Hej!
Jag är sjukt glad, för de är jullov!
Idag började vi tio över åtta, och då satt vi och pratade i klassrummet en liten stund med tända ljus ♥
Japp, efter de så hade 2;orna julspel. Jättegulliga! de var två tjejer och två små killas som sjöng solo.
Haha, jätteduktiga juee!

Efter de, hämtade mamma mig. Och då åkte vi till Täby Centrum och köpte typ två julklappar. Båda höll på att somna.. hehe, så vi åkte nästan direkt hem.
Åå, de är så skönt. Jullov!
Då drog jag till stallet. Med Sara och Emelie. Då red vi ett tag på volten och fixade lite med ponnisarna. Jättemysigt!
Och juste, du fick sin julklapp också. Nöjd?
Efter de så kom Elvira, bästa Elvira. Och då tog vi in Terry ganska snabbt och fixade honom. Och så gick vi ut till ridbanan. Aa, jag fotade henne massor och filmade lite ;)

Och just nu; Är jag med syster och har pysslat lite med julklappar och kollat på denna bloggen väldigt länge :D

I morgon ska jag till stallet med Maja, denna tjej ↓

©Bo Williamsson

Vi ska rida ut, på våra ponnysar. Kevin & Colgun :)
De ska bli roligt!


Nu har de blivit ett ganska långt inlägg. Jag lovar att jag kommer uppdatera mera ikväll. puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0