Mina Julklappar


Ridstövlar, någon som vet om dom är bra? Från mamma&pappa


Hästrosetter, från Tove. Som vi redan hade hemma, men hon slog in dom och gav dom till mej, gullis !


Hästalmenacka (stavning?) Från Farmor & Farfar


En helt vanlig T-shirt med ränder. Från Kusinerna


Affich med söt heest, från kusinerna


Världens bästa Farmor har stickat vantar till mig ♥



Postits och "komihåglappar" Från mamma & pappa, dom tycker jag inte riktig håller ordning alltid.. x)


Och små klämmor, eller vet inte vad de är.. Från Farmor & Farfar


Klaras Äventyrsritt, från kusinerna


Älghårspännen, från Daniel. hihi,lite söta!


Jag får silverskedar varje år, här ska jag lägga dom. haha c:
Juste, de tog jag inte kort på..

Stort tack för alla julklapparna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0