Så sköna!


HAHAHHAHA, dehär var precis efter vi hade åkt en simspsons berg & dalbana :D

Jag sitter längst åt höger på första raden, och jag ser ju inte lite undrande ut? (jag visste inte att de fotade)

Jennifer sitter brevid mig, min kusin. Haha, hon gör någon knasig pose!

Brevid Jennifer sitter Tove, min lillasyster. Haha, snygging där!

Och brevid Tove sitter mamma, "vad händer här, vad är de för blixt?!"

Längst upp längst till vänster sitter Kai, min kusin som är döv, Jennifer vann en nalle som hon stolt visar upp (:

Och Mats, brevid Kai. Haha, han knäpper händerna.. "tack gode gud för att de är slut"

Och pappa, han är den enda som ser någolunda normal ut. :P

Jag älskar min familj, de ska ni veta!

 

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0