Pyntning

Chacha bloggen ^^
Idag har jag ridit med Ebba och Ines, vid klockan tio. Det skulle blivit halv tio men båda var sena :D
Det gick väldigt bra, men dock lite överpigga ponnys.. :)
Hahah Colgun, Tink och Manolito kunde inte hålla sig från att sticka iväg. Fast vi bara skulle trava. Måste få dendär lille kusen att bli mjukare i munnen. Det gå INTE att stoppa..:P
Sen åkte jag hem, gjorde lite läxor och skypat med finaste Sara

Snart tror jag att jag drar till stallet och pyntar lite fint i Colgans box. Hoppas bara att han inte blir rädd för det !
Jag kommer att ha två glitterband, silver och röd.
Sen polkagrisar, och röda små julgranskulor. Och som pricken på Iet så ska jag ha ett knäckebrödm som det står god jul på. Till min fina poniee ♥

GO JUL OCH GLAD ANDRA ADVENT!


Kommentarer
Postat av: AgnesF

Vara med på tävling på bloggen? :D

http://agnesfallman.blogg.se/2011/december/nu-kor-vi-adventstavling-har-pa-agnesfallman.html#comment

2011-12-04 @ 19:04:00
URL: http://agnesfallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0