Sjukstuga

Hej!
Idag så är jag tyvärr sjuk.
Ont i halsen så de skriker om de, onda öron, dålig i magen och ont i huvdet.
Men jag brukar nästan aldrig vara sjuk. Jag klarar mig bra!
Men de som var lite jobbigt att jag var sjuk just idag var att jag har klassens timme, tillsammans med Johanna, Jakob, Lisa och Arvid..
Såå, alla i klassen skulle få saft. Och det var jag som skulle köpa de så mamma åkte och lämnade den.
Jag tror inte jag kan komma till skolan i morgon. Men de är ändå rätt skönt..haha :P
Hela dagen har jag och Lovisa, vi har haft roligt!
Men jag har ju ite kunnat svara så fort, sorry.

Nu tänker jag göra lite inlägg, som jag lovade igår..
Och efter de ska jag nog måla naglarna :)

Håll ögonen öppna!


©Pappa - BLI FRISK GRÅLLAN! NU!
+ Jag saknar mitt gamla långa hår också :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0