Söndag 18/12

Hej!
Idag har de vait en helt underbar dag, klockan 9 vaknade jag för att göra mig i ordning för att åka och rida med Lovisa och Sigge. Först hämtade vi Sigge, de gick ju helt som vanligt och enligt planerna. Men när de var Colguns tur att bli hämtad så hade vi inte så mycket tur. Lovisa bestämde sig för att bara klampa rakt i, men blev genomblöt upp till knäna. Hehe, mycket roligt....! Men hon fick i alla fall tag på Colgun! Sen gick vi upp med honom och började borsta, vi borstade ganska kort tid. De blev inge lång ridtur. Men mysigt endå!
Sen kom Maja, och Jane. Och då ville jag ha något att göra, så när dom red ut så sprang jag med, och filmade lite.
Efter de, åkte vi till Foderby. Maja red Jozef, och jag red lilla Jojje ♥
Jojje var otroligt pigg, de var nämligen andra gången han blev riden denna månad. Han har vilat.
Men de gick bra!
TACK FÖR ATT JAG FICK FÖLJA MED

Pappa hämtade mig, och jag åkte på kalas hos Maja & Frida. De var jättekul, och vi svullade massor av, läsk, Godis, Chips, ostbollar, glas, och pizza. :D
Hehe, de var min dag! helt underbar!


©Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0