Underbara Familj



© - Min kusin Johan ( I luften ) 16 år


© - Min kusin Daniel, 12 år

Osså är de ju Linda, och Sven. Mamma och pappa till Johan och Daniel. Och dom jag har jag tyvärr inte bild på.

Och sen är de ju min farmor, deras mormor. Moa, henne har jag inte bild på, och inte underbara Vavva, farfar. ♥


Tove, min lillasyster. Du är fettbra. Men dock lite irriterande.. 8 år


© - Mamma, fina mamma. Du är bäst!


© - Pappa, du äger!


Jennifer, min kusin. Hehe, hon ser inte ut sådär. Webbcam vettu..


© - Mats, mammas bror. Du är döv, men ASBALL!


© -  Kai, Du är också döv. Men underbar! (Till vänster)

Osså har jag ju Erik, Anders.. Och någon i Thailland tror jag.. Ja, jag vet vilka de är. Men träffar dom aldrig :/

Jo, de var min familj, ni betyder så otroligt mycket. Älskar er. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0