Universal Studio - Hollywood

Hejhej, förlåt för dålig uppdatering idag från min sida. Men jag har varit på Universal Studio! De ligger i Hollywood och de är som en "tvstad" som alla serier från Nickelodeon, Disney, och alla kända filmer. De visar snuttar av filmerna på många spännande sätt alltså. Jao, de är lite svårt att förklara. Men om nu fortsätter läsa så kommer ni förstå. När vi kom dit så gick vi runt litegran, den hittade vi "Studio Tour" och då fick man 3D-glasögon och så skulle man sätta sig i en buss. sEn bar de av till King Kong, den stora starka apan, you know? Då skulle man sätta på sig glasögonen och så startade showen. Jag tyckte inte de var läskigt på de sättet, mer pirrigt. De var verkligen verkligt, de kom drakar, dinosaurier och slänge sig över bussen, de stänkte vatten och alla blev genomvåta. När vi var ute därifrån fortsatte rundturen, nästa var en haj, som åt upp en människa, de sprutade blod och de såg otroligt verklig ut! Sen kom vi till en tunnelbabastation, de såg inte alls läskigt ut. Bara helt som vanligt. Innan man ens han tänka färdigt så exploderade hela alltet. De brann på riktigt runt oss och alla skrek, taket ramlade sönder, ett tåg kom, krashade in i takes som låg på marken och gick sönder. Sen släcktes elden och lamorna tändes. Sen flyttade alla saker tillbaka till sina platser och allt såg hederligt ut igen. Sen kom vi till .. trollsnurrikonstigasaker världen. haha massor av knasiga saker. Aja, sen hände de lite till, de kom en översvämmning (allt var på lådsas) och de var också fettballt, alla blev genomblöta ännu en gång. När Studio Touren var slut så gick vi till, få se nu.. Shrek i 4D. Den var faktist ganska trist. Så den behöver vi inte prata om så mycket. Vi såg en film med shrek i 4D. Punkt slut. Sen gick vi och åt lunch. Sen gick vi till Krustiland. ↓

Jag skrek som alrig förr, jag skrek som en babian. Alla som satt med mig sa efter  att jag skrek som en babian, aoaoaaaoaoa! Och när vi stog stilla skrek jag också, högt. Haha, men de var dagens höjdpunkt helt klart! Och de tyckte alla. Sen gick vi till någon djurshow. De  var höns, rävar, tvättbjörnar, hundar, katter, örnar, pelikaner och många fler djur. Sen åkte vi hem, vi tänkte åka till Hollywoodberget. Men de blev för mörkt, så de gör vi i morgon. Och i morgon ska vi se om vi kan bada i morgon, och hitta på något annat roligt.
De var ett ganska långt inlägg om min dag, de var säkert ganska långtråkigt. Men jag har verkligen ingenting annat att blogga om. Ha de bra, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0