U.S.A

Hej alla där borta i kalla Sverige, nu är jag i Los Angeles, helt underbart!
Just nu är klockan kvart i elva på kvällen och hos er är klockan ca åtta.
I morse gick vi upp klockan sex,  ingen ström. Hehe, de var helt kolsvart och iskallt, men vi hade levande ljus i hela huset så vi såg någonting. Klockan halv nio kommer taxin, åker med oss till Arlanda, vi checkar in och tar planet till London som går kvart i elva (?) Vi flyger i ca tre timmar, nr vi är i London stannar vi där i ca två timmar, så mycket roligt att titta på! Sen tar vi flyget från London till Los Angeles, som tar elva timmar att åka. Och de kan jag säga er att de var inte roligt, när vi åkt tre timmar känns de redan som en evighet.

Tove:
VI ÄR SNART FRAMME!
pappa: Japp, bara nio timmar kvar (:

I varje stol hade man en egna filtar och kuddar, en TVDATOR som man kunde lyssna på musik, spela spel, titta på film, och mycket mer. Den var lika stor som en Ipad, och de var ju såklart ganska mysigt. Men jag höll på att somna hela tiden, men jag kan ju inte sova sittandes, så de blev lite svårt. Men aja, vi åt lite mat, bullar och godis så man höll sig vaken. När de elva timmarna hade gått, gick vi ur planet.. så sammanlagt idag åkte vi 14 timmar flygplan idag. Och jag har inte sovit på över ett dygn nu. Så de ska jag göra snart, men jag ska bara skriva klart dehär. Och sen tog vi bussen till Hertz och hämtade våran hyrbil som vi ska ha under tiden vi är här. Och åkte hem till familjen vi bor hos. Och gud, jag har aldrig sett såhär mycket julpynt. Jag har fotat massor, när jag kommer hem kommer de bildbomb, jag kommer bara kunna ladda över lite bilder under tiden jag är här. Jag har försökt ränka deras julgranar, typ 14 stycken. Och dom är JÄTTESTORA. Utanför huset har dom massor av ljusdjur som rör sig, dom är samma storlek som om dom skulle vara riktiga djur, ah, helt julgalna. Men dom är verkligen supertrevliga och roliga, thanks. Ojj, de blev mycket roligt att berätta. När vi kommer ut från flygplatsen här i Californinen, så är de ca 23+ ute. Men nu är de ganska kallt. Typ 10 +.
I morgon när vi vaknar så ska vi gå ut och plocka frukt som vi ska äta till frukost. De finns apelsiner, clementiner, mandariner, lime, grapefrukt, avokado och mycket mer som jag aldrig kommer kunna komma ihåg.
Till dehär inlägget blir de ingen bild, jag är alldeles för trött. Så jag ska sova nu, hare bra där i kalla Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0