Zoo

Hello again!
idag var vi ju på zoo, de var jtteroligt. haha så mycket knasiga djur de finns. jag har fotat MASSOR och när jag kommer hem så lovar jag att de kommer en riktig bomb på allt som har hänt under tiden vi har varit här. (:
De fanns massor av roliga djur, några var fula, några var bara för söta!
Girafferna, dom var ju bara för coola! Den högsta var 14 meter hög. wow, den åt från en palm och de såg ut som den skulle ramla omkull när som helst, men den stog kvar på sina smala ben.
haha, och en SUPERFET flodhäst! Den var typ 1 meter hög 1½ meter bred. haha den var lite överviktig.
och elefanterna, dom var äskigt stora. Nu var de ju 2-3 år sen vi red på elefanter så jag kommer inte ihåg att dom var så stora.Dom sötaste var helt klart bergsgetterna, dom hoppade från klippa till klippa, de bara sprang runt och stångade varandra i rumpan, alltså de små. och en stor drack vatten i typ en hel kvart, de var  nog väldigt törsig! och så var de ju lite sött när de försökte tränga in sig alla tre i mathinken.. x) Hihi, när bilderna kommer berttar jag mer. nu har jag ätit middag och jag ska snart sova, är väldigt trött. Jaow, de var min dag!

Jaja, de får bli en liten cambild (:
Right now..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0