Galopptävling 29 juni :D

Heejsan! Det var ett tag sen ;)
Nu har jag mycket att berätta. Igårvar det galopptävling på täby galopp . Jag red såklart Tileo . Vi fck en superstart och låg först i början.. Men sen bara log han av och galopperade lungt och fint. Så det blev att vislutade 9onde plats av  10 :O :D Men det var jättekul och jag är jättenöjd. !
I alla fall så vann jag stilpris för bästa sits. <33 Det var Kulkul!
Min ´Webbcamera har slutat att funka. Så jag måste väl berätta..
Jag vann såklart en vit rosett. Eller Ljusljusblå :D
Och till stilpriset så vann jag En blå hovborste och en blå mankam :)

Jaa , Och efter tävlingen så sov jag över hos och först så gick vi till parken och lekte på någon snurrsak :D
Efter det så tror jag att vi åt middag och så. Sen så gick vi ut med (((' s Katt :D )))) Haha festis fick en egen namnskylt ;) , Ja men nu till saken. ;D
Sen tittade vi på stallkompisar. Sen sov vi vid 12.
På morgonen åt vi tyska pannkakor med sirap :P <3 Mums!
Sen åkte vi hem till Elviras Farmor som var yyypertrevlig! :D
Hon hadde en stor pool som vi badade i :D
Den var sval, väldiigt sval.  Men skön ;) Jaa. Sen åt vi grillat till middag och efterätten vart typ melon, jordgubbar och glass ;) <33
Jaa, det var ett långt inlägg men roligt :D
Jag hoppas ni uppskattade det =)
Jaja alltså det som och jag gjorde var bara slarvskrivet. Vi gjorde mycket mer detaljer ;)
Hejdå!

:D

Kommentarer
Postat av: Olivia <3

Grymt fin blogg :D

älskar dig bäste vän <3

kramishar :D <3

2011-07-01 @ 22:39:20
Postat av: Kla

2011-07-01 @ 22:54:59
Postat av: Klara <3

Detsamma nätbästis ! <3<3 Taack! Din blogg med!

Kram!

2011-07-01 @ 22:55:34
URL: http://elviraklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0