Hejhejsan! :p

Jihoo. Mini-lov! ;O
Idag slutade jag skolan som vanligt klockan 20 över 3. ;| Och sen som vanligt på Onsdagar så går jag hem till min gode vän Lisa. (Vi går i samma klass) :D
Vi sjöng Singstar och hadde skoj. Vi hoppade stuttsmatta, men den var för varm så vi slutade ganska fort. Sen tog jag bussen hem och gosa med mina katter. Sen gick jag till datorn och mysde på www.facebook.com Och Elviraklara.blogg.se ! Nu sitter jag här och skriver ett nytt inlägg ;)
Jag har inte haft tid att fota domhär dagarna, prutt. Så jag har inga bilder. Men för att göra inlägger toligare så kan jag ta någon bild eller några att lägga ut i alla fall. :D

Missen min. <333


Hohoho detta är Jane. .. Jag kanske har lite konstig humor. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0