Imorn, imorn, imorn, IMORN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hejsan! Idag har det varit en ganska skön skoldag förutom att vi hade svenskaprov. Vi började 10 och slutade två, imorn börgar vi också 10 och imron har vi skolavslutning!!! wiiiiiii Tänk er att vara fri från alla läxor och att behöva passa massor med tider. Min sommar kmr bli JÄTTEBRA! Jag, mamma och Alvin åker till London den 15 Juni:) Sen ska jag gå på ridläger
v.25, åka till Leksand med Klara och låna en liten shettis i en vecka. Super kul!:D
På lördag ska det vara övernattning i stallet och då ska vi tälta i shettishagen, och det kmr grillag korv, ha fem-kamp och mycket mer. Jag, Klara, Malin och kanske Elin kmr tälta tillsamans. Jag åker väl dit tidigare för att ta hand om Max lite innan. Jag undrar värkligen vem jag får på ridlägret för jag ska gå på ridläger på min ridskola.



Pözz och kram 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0