Det jag fick med mig från globen

Mulleklstermärken
Vykort, två med Mulle och två med andra hästar
Komihågbok
Mullepennskrin
Hästplanch
Supersköna trefingervantar
Vitt schabrak
Röda benskydd
Japp det var de sakerna:) Vi kom hem lite mer saker men orkar inte visa... :P
Men jag är superdupermegaglad! För jag har träffat Lena Furberg!
Vi köpte en bok i Tuvaserien och en annan bok och hon skerv sin aoutgraf och i båda!
Det var jättekul att få träffa henne! Men de två böckerna får jag i julklapp..... Men det största var att få träffa henne:D
Det var jättekul på mässan bara så att ni vet!
Hahaha tror att jag ska lungna ner mig lite nu... Så vi hör senare!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jättesnyggt schabrak!

2011-11-26 @ 17:12:43
URL: http://isabellellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0