Discot

Hejsan på dejsan!
Nu har jag kommit hem, Och jag sa ju att jag skulle blogga. Så då gör jag det! :D
Jaa. Det var bra. Alla förskoleklassare missförstod spökrundan och började gråta för att det var så läskigt. Och resten av skolan var superkaxiga!
mm och det var superhögt ljud hela tiden och alla skrek så jag fick väldigt ont i huvudet och magen, Eller så fick jag ont i magen för jag åt så mycket snask. x)
Nu tänker jag kolla på ponnyakuten och läsa massor av bloggar.. ((: sen ska jag nog sova. Klockan är 22:18, Men mina ben domnar bort snart. Ärligt.. c:

Vad ska jag blogga om ? Men jag fick en idé av Isa som jag kan fixa i morgon eller senare ;)


©Saknar dig underbara, Längtar tills i sommar. Då ska jag få se dig igen efter 2 år ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0