Elvira är igen då!

©Isa Hassner-Du är fin du♥
Hejsan hoppsan!
Jag har tagit en liten "bloggpaus". Det har hänt endel saker och så men nu är jag tillbaka på benen och full med nya ideer och är supertaggad på att blogga!
Som ni kanske hörde av Klara så svimmade jag i stallet och så. Jag har inte mått prima den senaste tiden men nu ska det väl snart bli bättre hoppas vi på:)
Aja ska vi prata om lite roligare saker?
I söndags när jag red med Sara och Emelie var Terry värsta sjärnan han var den lungnaste. STOLT!*
Det var klart att han blev lite upphätsad men det var för att Sisco och Scotty var det:P
Idag i skolan har det varit ganska skönt. Hade spanska prov, det gick faktiskt ganska bra!
Några fel får j ag för jag hoppade över några saker.
Men jag blev faktiskt jättestolt över mig själv. För jag hade suttit och tänkt på en sak superlänge och sen kom jag på det!:D Wiho!
Men nu ska jag fixa lite saker och kanske göra något mer inlägg men vi ska kämpa oss upp på den höga statistiken igen för nu har iaf jag fått upp blogg humöret så vi får hoppas att Klara också får det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0