Gästbloggning: Pay and Jumpen



Hejsan!
Sara här igen, igår var jag ju på Pay & Jump på Täby Ryttarcenter. Ni kan se filmen ovan. Jag är supernöjd med rundan (a) även fast det blev ganska många kråksprång, haha. Men det var inte de största problemet, det största problemet var att få ut Sisco ur transporten. Det tog ca 40 minuter att få ut honom, sen blev det lite smått stressigt, men det gick bra. Och gaaash vad kul det var! Vill göra det igen och igen och igen, det var sjukligt kul! Men det bästa av allt är att imorgon är det maskeradhoppning, jag och Sisco ska vara Cowboys, han är ju en riktig cowoyhäst så det hoppas jag ska bli superbra! :D Men vi kanske hörs igen, vem vet?
Kramisar!

Ps. Gå in på vår blogg: www.ccanter.blogg.se och ställ en fråga i min frågestund! Det skulle vara supersnällt. (:


//Sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0