Gästbolaggr'n


© Sara - www.ccanter.blogg.se

Hejsan!
Nu ville Klara ha lite hjälp med att blogga så då tänkte jag att jag lika gärna kunde slänga in ett litet inlägg här på ElviraKlara. Idag har jag haft prov, imorgon har jag prov och glosförhör och sedan på fredag blir det nog en ganska chill dag, för på kvällen ska jag åka iväg Sisco till Täby Ryttarcenter och hoppa en Pay And Jump! Det ska verkligen bli superkul! Astaggad verkligen.

För er som inte vet vem jag är så heter jag Sara och är en av de tre bakom bloggen www.ccanter.blogg.se jag är tretton år på söndag och Sisco är min fodervärdsponny. På fredag blir det vår första "start" 70cm Pay & Jump. Så det ska verkligen bli superspännande, vem vet, kanske jag får gästblogga här igen på tex lördag om hur det har gått på "tävlingen", och min mamma ska filma och Jane ska fota så jag lär ju ha lite att visa. (: Men om jag inte gör det så håll utkik på vår blogg, för där kan jag garantera att det kommer upp!


© Sara F - Jag & Sisco


//SARA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0