Globen Horse Show

Hejhej !
FÖRLÅT för otroligt dålig update, men nu får jag allt ta mig i skinnet och göra det, man ska ju inte trötta ut sig på ett inlägg superlänge inte x)

Joo, jag var ju i Globen, somsagt. :P
Sen var det typ heeeeeelt galet, jag gick förbi PONNYBRUDARNA!! (!!!!!!!!)

Och föst så var vi på mässan, det var helt proppat och vi kom inte fram. Så det blev bara 2 fynd...:S




(bjuder inte lite du....)

Och sen var det ju showen. ÅÅH, älska!
De bästa var ju shettisgaloppen.
Fanny och Moritz vann! :D Börja typ gråta för jag var så glad!
Och Maja och Kevin kom 2:a!
Där kan man snacka om världens bästa ridklubb ...

Vet ni, nu tänker jag BOMBA med inlägg till er ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0