Godmorgon!

©Elvira
Heej!
Idag ska jag först till doktorn och kolla mitt öra, så jag missar det första två lektionerna i skolan.
Men jag fick sovmorgon, så det var skönt! Den här veckan har jag jätteskön vecka! För jag har studiedag både Torsdag och Fredag. Så det är bara Mondag, Tisdag och Onsdag som jag går i skolan den här veckan.
Igår i stallet skulle jag ha ridit med Klara men hon var på museum så det gick inte.
Men jag tränade lite frihetsdressyr på volten med Terry. Han var supersöt för han bara sprang efter mig.
Haha han ville inte springa iväg, han bara höll sig nära mig. Gulle...♥
Jag fick jättemycket gjort också!
Det här gjorde jag:
Borstade
Tränade frihetsdressyr
Smörjde (Både sadel och träns jättenoga!)
Mockade
Fixade krubba och vattenkopp
Sopade hela stallgången
Borstade lite till
Myste!♥
Ja det var väl det jag gjorde. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0