Hejsan!

Jag heter Isabelle a.k.a. The Webbmaster @ Elviraklara.blogg.se. Det är jag som har fixat lite med designen och med headers här på Elvira och Klaras blogg, men just denna header som är uppe just nu har Klara gjort. Den är toppen fin och höstig!
Jag ville hitta någonstans att gästblogga, eftersom jag tröttnat lite på min egen blogg så då sa Klara att jag kunde få gör ett inlägg här.
Jag är inte säker på vad ni vill höra av mig, men om det finns något ni vill veta om mig så finns det säkert i nått av de ca 700 inlägg som finns på min blogg, så jag skippar nog snacket om mig ;)
Men jag kan berätta om hur jag känner Elvira och Klara!
Första gången jag träffade dom, som jag kan minnas, var på en övernattning i stallet i juni 2010. Vi hade väldigt roligt med lekar och tältning och allt som hör övernattningar till. Jag minns att Elvira var bra på äpple i hink och att Klara var bra på att balansera potatis på sked.
Sen har jag träffat dom lite nu och då på Lilla Rörby eftersom min bästa kompis rider där och min syrra har sin ponny där.
Sen helt random för ett tag sedan gjorde jag bara en header till Elvira och Klara och sen har det fortsatt så, vilket jag tycket är superroligt!

Klara springer med potatis :D


Elvira plockar äpple :D

 

Här är en bild på Klara och Simson(?) från 2010.

Och här en på Elvira och Max från 2011.



Vet inte riktigt vad jag mer ska säga, men nu vet ni lite om hur jag känner ELvira och Klara coh hur det kommer sig att jag är webbmaster hos dom. Hoppas ni fått lite trevlig läsning!

Mig hittar ni på http://isabellellinor.blogg.se

Kramkram från Isa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0