Homework, they destroy one after 4 hours ...

jhej, förlåt att jag inte har bloggat, men jag har ju typ pluggat ihjäl mig!↑
Aa. men nu är jag i alla fall här och drogar skype, och bloggar... - wonderful!
Jag ska alldeles strax börja göra mig i ordning för att åka på en dejt med sängen.
Hahahah, och så har jag chattar med Lovisa i typ en halvtimme om hur vi ska göra med stallet i morgon.
Det blir såhär, Lovisa är vid busshållplatsen 15.02, och jag kommer vid ca 15.20.
Så då väntar hon där på mig, och sen går vi tillsammans hem till mig.
Och så ska jag byta om sen sticker vi nog ganska direkt to the stable!
nu ska jag duscha, sen blire sängen somsagt x)


©Klara - Miss uuuuu ♥

Dehär var väl ett ganska långt och bra inlägg? Typ inga smileys heller... DUKTIGT!

Avgudar denna låten, rakt av. ↓




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0