Idag har jag varit i stallet med Jane

©Mamma
Idag har jag varit i stallet med Jane. Vi gjorde alla ponnypåsar och shettispåsar. (Höpåsar)
Sen åt vi och tittade lite på en film som var igång inne i klubbrummet.
Efter det så hämtade vi Terry i hagen. Då tog jag in honom och började med att spola benen.
Sen borstade jag och då smörjde Jane Alfons träns. Sen gick vi en runda runt kvarteret med Terry.
Efter det så fixade jag Terry och smörjde hans träns.
Vi hjälpte också till vid insläppet med att dela ut mathinkarna och stänga boxdörrarna.
Sen cyklade vi hem.. Eller jag till bussen och hon hem till sig;)
I morgon får jag se om jag åker till stallet...
Men på fredag ska jag dit på förmiddagen med Jane sen ska vi åka till hööks:D Jag MÅSTE lädertvål den är nästan helt slut. Det är bara i kanterna på den. Jag kommer säkert hitta lite andra saker också.
Ni får se sen promes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0