Stalldag, som vanligt då !


©Pappa - Världens bästa ponny♥

Hejsan :)
Idag åkte jag till stallet vid 10 med Lovisa och så blev det lite krångel så vi kom iväg vid typ tio i tolv.
Jag red barbacka, Och Lovisa gick med Sigge.
Sen smorde vi och fyllde lite vatten :)
Klockan tio i ett blev Lovisa hämtad, Och då typ satt jag bara på en bänk en stund.
Efter det..
Såg jag ♥Elvira♥ som inte var i bra skick, Hon hade svimmat och hade sjuukt ont i huvudet.
Osså satt jag brevid henne samtidigt som jag åt min lunch. ♥
Aah...
Jag tror att det var efter det jag tog upp Max.
Jag gick med honom medans Maja och Fanny red. Även Jane gick med fast utan någon häst x))
Jaa vi flummade rätt rejält inne i skogen.
Sen gick jag hem... -,- xd
Och nu kollar jag på ponnyakuten :)



Kommentarer
Postat av: E

Söt!

2011-11-08 @ 18:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0