Intervju med Sara.


©Lovisa

Ccanter
Ccanter
Ccanter
Ccanter
Ccanter
Läs hennes blogg!

Varför började du rida ?
För att båda mina systrar red. Och jag tyckte det verkade roligt.

Hur länge har du ridit ?
6-7 år

Hur ofta bloggar du ?
Hahahahah xd 2-3 gånger om dagen

Vad är det bästa med Elvira & Klara ?
Att ni är jättesnälla, Duktiga med hästar och superflummiga !

Nåååå :D Vad söt hon eee!

Hatar du något ?
Fiskbullar och krig.

Har du en fråga till ElviraKlara ?
hur många headrar har ni haft sen ni startade ElviraKlara ?
Svar : 8 st :)))

Vad heter dina favorithästar ?
Ekekullens Fenix
Stein (Kallas Sisco)

Vad heter den största hästen du har ridit ?

Gino


Hur har du blivit så duktig på att rida ?
Jag är fokuserad på vad min tränare/ridlärare säger, tar åt mig kritik och försöker alltid göra allt bättre. Sen har jag haft otroliga förutsättningar när jag har fått haft Fenix, och nu Sisco, sen en underbart snäll mamma som hjälpt mig mycket samt kört till tävlingar.

Om jag frågade om du ville leka med barbies med mig, Vad skulle du svara då ? *flumm*
Är du seriös ?

Favoritspel ?
The sims

Favoritmat ?
KYCKLINGKLUBBOR!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0