Mina favoriter på rörby !


©Klara

Tileo. Han är väldigt personlig. Han har olika dagar och han är bra på hoppning och dressyr.
Jag kommer sakna dig ♥


©Aleksandra

Munsboro Colgun.
Min sköthäst som är underbar på alla sätt och vis. Han är bra på hoppning och galopp. Det högsta vi har hoppat tillsammans hitills är 80, Men högre ska det bli.
Du är det bästa som hänt mig


©TGPK

Munsboro Mayfair. Jag har inte ridit honom jättemycket. Han är väldigt mjuk i munnen och han hoppar bra x)
Och en riktig skitgris!
Vill lära känna bättre!♥


©TGPK

Munsboro Cropper. Han är snäll och följsam i munnen, Han har också älgtrav som är väldigt charmigt.
Han är bra på att hoppa och kan vara lite seg. Men pigg när han vill!
Stallets charmör!♥


©TGPK

Hagens Charlie. Han är väldigt mysig att ha och göra med. Han är stel. Men underbar och söt som socker.
Han söker kontakt hela tiden som jag gillar också. Han är inte för pigg, Och inte för seg :)
Stallets bästa D-ponny♥




Kommentarer
Postat av: ******

min favo där är hampus och Munsboro Colgun
rider där;)

2012-07-03 @ 08:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0