Ridning

©Jane
Halloj på er! jag lever bara så att ni vet!
I måndags var det ju ridlektion och då hade vi teori. Det var kul, vi pratade om benen på hästarna och om olika benskydd och benlindor. Idag red jag igen och jag hade Terry perry! :D
Vi hoppade och i början när vi red fram och galoperade och så var Terry jätte pigg och typ bock/sparkade mot Alfons. Haha så gör han bara när han är riktigt pigg! Ulrika berättade att han hade skickat av sin ryttare två gånger igår på galoppen.
Men iaf hoppning gick jättebra! Vi hoppade en liten bana och sista gången vi hoppade gick det såååå bra! Han var bar bääääääääst! Haha jätte stolt över mitt hjärta!♥
Såhär såg banan ungefär ut:
Haha inte så bra ritat men ni kanske fattar lite iaf.
.
Imorgon och på fredag har jag somsagt studiedagar. Och imorn får jag se om jag åker till stallet men på fredag åker jag dit vid lunch så att jag värkligen hinner göra allting.
Sen när Klara kommer kanske vi kan rida tsm! :D
.
Aja imorn kanske det blir lite mer uppdate. Så ni får kolla här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0