Svar från frågestunden

Vem vill du bli fodervärd på efter Terry ?
Vet inte riktigt men någon D-ponny tror jag:)
Kanske Martin annars skulle det vara kul att bli på Joey för han värkar så mysig!
Fast Joey är en C-ponny men det gör inget;)

Vad är roligast att göra med Terry ?
Det är klart att hoppa och att mysa med honom när han är på sitt mys humör.

Vad är det högsta du har hoppat ?
Det är väl ungefär 80 eller 90 cm.

Hopp
/Dressyr/Terräng ?

Svt/Tv4?
Båda fast Tv4 har för mycket reklam!

Duscha/Bada?

Pool/Hav/Sjö ?

Hur ser du på din och Terrys framtid?
Min plan ser ut såhär att vi ska försöka lära känna varandra ett litet tag nu och tävla klubbtävlingar sen ska vi nog försöka komma ut på tävlingarna! :D

Vill ni börja tävla?
Ja det är klart! Ett av mina mål är att komma ut på tävlingar så mycket som möjligt!

Isåfall i vilken gren?
Främst hoppning men det kanske blir någon tävling i dressyr.
Men eftersom han blir så spänd på tävlingar så ska vi nog börja med hoppning.

Vill ni bara mysa runt i skogen?
Det här blir ungefär som förgående svar, men nu ska vi först fösöka lära känna varndra bra och tävla lite små tävlingar. Men det är klart lite vill man mysa i skogen, men ändå komma ut på tävlingar. :)

Hur ser dina tävlingsplaner ut?
Samma svar som där uppe. ;)

Vill du börjar tävla med Terry?
Ja! är väldigt taggad på att börja göra det!

Vilken är favorit färgen på Terry?
Helt klart röd! Men även marinblå.

Om du skulle byta häst nu, vilken som helst av alla på rörby vem skulle du välja? :)
Jag skulle nog välja Scotty eller Joey! :D Scotty är så härlig att rida och alla säger att Joey är så rolig så... ja det var väl dem. Men helst vill jag ju såklart ha Terry för han är bäst! ♥

Det var nog alla frågor. Hoppas ni blev nöjda med svaren! Annars kan ni fråga igen om ni vill i en kommentar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0