Dagen

JAg börgade ju med att vara i stallet, typ hjälpa till lite med att fixa till tävlingen.
Och sen smörjde jag jättenoga, borstade honom så att han är fin men ska endå borsta mycke imorn också:)
Och fixsat lite smågrejor i stallet. Efter stallet åkte jag och mamma till Täby centrum.
Jag typ köpte ett par jeans, en trekvarts tröja, ett par tajts på Desigual. Och då fick vi typ ett par hörlurar gratis:)
Sen köpte vi en långärmad vit tröja till imorn.
Ja nu ska jag titta på era bloggar och sen på Fongarna på fortet:D

 
Inte så bra bild men det var hörlurarna iallafall:)


Kommentarer
Postat av: Sandra<3

Jag gillar dina hörlurar :)

2011-09-19 @ 12:40:25
URL: http://sehq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0