Fullpackat! :D

HEJ ! Idag var det Idrottsdag! (: Det var väl sådär kul . Först hoppade länghopp och jag kom typ bara 3 meter... Och sen kast med liten boll och det gick också jättedåligt och jag kommer inte ihåg hur nångt xd Och sen det roliga, 60 M , Men jag typ fick tiden 10,66.. *Hahah* Och sen 800.. Yihoo! Men jag kom 7 av typ 30 :)
Så. Det var skoldagen.

Nu över till stallet. Idag har jag varit i stallet, Och det var roligt :D Jag red med Ines och Manolito. ((:
Sen kom bästa Elvira och då skulle hon rida dressyr på volten, Och meningen var att jag skulle fota , Men kameran dog nästan direkt xD

Och nu har jag ätit spagetti o köttfärsås :) MUMS!
Och om 7 minuter börjar idol 2011 :)

Och i morgon är det galoppträning. Och sen ska jag på fest hemma hos Elviiira!! :** ♥ Tack för att jag får komma!!


Och igår köpte pappa nya hästsaker till mig! :) Nu ska ni få se dom!

Longerlina för att få in ponnyn i trasproten.. :)

Nya chaps,( Mina e trasiga :))


Kavaj till dressyrtävlingen (: ♥

OCH GUD VAD SNYGG DENHÄR EE!!!!!



MOHAAHAA!  DEN E VÅRAN!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0