♥ Hipp hipp hurra på din födelsedag! ♥

Grattis lillasyster Tove som fyller 8 år!

Ha så kul på kalaset :)♥


Idag är det terängtävling och jag är så sjukt taggad. Men pirrig! Jag hoppas att det ska gå bra, Men det tror jag :D
Jag ska också heja på Elvira och Terry ! :D :')
Ni kommer bli 1:a, 2:a eller 3:a :) Bombsäker! Stallets bästa par! :)
Och igår köpte jag 2 pannband av Jane :) Ett rött och svart till min bästa vän ♥Elvira♥ :) schh..Vi låter det bli en överaskning tills hon ser inlägget ;)
Och ett grönt och blått till mig och Colgun :)

TAGGA NURÅ!!

Det där var när vi red i igår eftermiddag <33
©Jane - Bästis ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra<3

GRATTIS :)

2011-09-19 @ 12:38:51
URL: http://sehq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0