I have the world's best pony <3

Hej , Idag var det galopptävling på täby somsagt :) ^^

Det var jätteroligt och jag har verkligen världens bästa ponny ♥

Lastningen gick sådär, Tog typ 20 min att få in Terry och Colgun. x))

Sen när vi var på täby galopp så red vi i skogen och trava mest men galoppera upp för en backe. Och då stack Colgun Och Flippe. Men Terry kunde allt hålla sig i skinnet. :) Och efter galoppen blev Colgun skittaggad. :P Takta och höll på.

Ok, Nu ska vi komma till saken.

När vi trava ner till start så gick allt bra, Lugn och fin ponny. :)) ♥ Och sen tog vi av svanskappan och gräsätartyglarna, Och Det var Petra som träckte mig, Colgun och jag fick en Kanonstart och låg  med hela tiden. Dock så gick det alldeles för fort i början. Och Jeff svängde in före mig.... Den rackarn! Och då tappade Colgun glöden . Men fortfarande sprang på. :) Och så slutade vi 7:a av 11 / 12 ? ^^♥

Lastningen gick bra och sen myste vi lite och sen fick han gå ut i hagen igen. :)

Hejdå. :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0