Godnatt!

Nu går jag och lägger mig. Vi kanske hörs imorn fast vi får se. Imorn ska vi bila till new york och sen på torsdag så går planet klockan 17:10 tror jag. Och sen är vi hemma i Sverige igen typ vid sju på morgonen på fredag. Här är klockan just nu 22:40. Bara så att ni vet.;) Kommer sakna USA! Fast det ska bli ganska skönt att komma hem, och träffa alla kompisar och terry och mamma. Hihi fast jag kommer sakna mina kusiner! Juste! Idag träffade vi en tant som är 100 år! Fatta vad coolt! :D Hon bor på samma gata som mina kusiner. Aja nu är jag ganska trött så jag tror att jag ska ta en dush och sen gå och lägga mig. //Elvira


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan vad kul! Vill oxå hänga på!!

2012-08-03 @ 13:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0