Vecka 32

Var en GRYM vecka! och ja, jag går på två läger :)
Alla som var med på det lägret var övergryma, verkligen underbara människor!
 
Johanna och Cropper
Louise och Pak
Petra och Alfons
Elvira och Terry
Desiree och Herman
Matilda och Diesel
Klara och Colgun
Kajsa och Bally
Caroline och Martin
Emelie och Charlie
Emelie och Scotty
Ebba och Freddy
Sara och Sisco
 
HAhahahah jag vet inte varför jag var tvungen att skriva alla dom menmen xd
 
Hela lägret var bäst och Colgun var bäst! Min elskling ♥
 
 
Har fortfarande inga bilder att visa er...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har några få bilder på dig och C, ska jag skicka dem? Det är inte så många, men ändå! Tror att jag har lite på Elvira och Terry också! :D

Svar: Du får gärna skicka bilder på mig och terry till [email protected]! <3//Elvira Jag tror att klara också vill ha sina bilder skickade till henne. ;))
elviraklara.blogg.se

2012-08-15 @ 16:07:14
URL: http://www.ponnitjejens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0