Halloj!

©Elvira
Hej!
Igår var det först skola och sen stallet. När jag kom till stallet var det lite brottom för då började USEK årsmötet om en halvtimme. Så jag borstade Terry och gjorde höpåsar och lite annat på en halvtimme. Sen på årsmötet gick vi igenom lite olika punkter. Vi fick semla också! :D haha Efter årsmötet hade vi i USEK ett möte. (Jag är med i USEK nu) Vi gick igenom lite aktiviteter som vi ska ha året som kommer och nästa söndag ska vi på en kurs där man kommer kunna få lite nya idéer och så.
Idag ska jag och mamma åka till Ikea för att köpa fleecefiltar till en aktivitet som vi ska ha snart. Håll koll på gröna anslagstavlan! Det kommer upp imorn!
Imorn blir det stallet, ska väl antagligen rida med Klara tror jag. Eller?! Gud jag har inte ridit på jättelänge eftersom att jag har varit sjuk och haft halsfluss.
Juste min dator har blivit jättekonstig! Man kan typ inte se bilderna, men imorn ska jag till pappa och han kan datorer så då ska jag se om vi kan fixa det. Annars får jag be nån lärare på måndag. Nu ska jag klä på mig och fixa sen tror jag att jag ska ut och fota lite. Det är ju superfint väder ute! :D
Puss och kram skumbanan!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0