Japp då var det Torsdag.

©Klara
Hej!
Idag är det Torsdag... Men det betyder att det är fredag imorn!!!! :D Wei! Haha har längtat till den här fredagen super mycket. Kanske för att vi ska ha pyjamas party i stallet då. Det ska bli jätte kul! Men det tråkiga är att jag får mindre tid med min älskling då. :( Pyjamas partyt håller på från 18:00-21:00.
Haha får be Lovisa och Klara om hjälp med lite saker, hehe... För jag ska dit och hjälpa till halv 6. Men det ordnar sig.
.
Idag ska jag göra Matte läxa och engelska läxa. (Jag vill inte ha läxor över helgen). Fast jag kommer nog behöva träna lite till NO provet på måndag. Fast det är väldigt enkelt. ;)
I nästa inlägg kommer om ridlektionen i måndags.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0