Klara ♥ Ponnyakuten

Jag älskar ponnyakuten, de är världens bästa program och jag längtar alltid till att de ska bli Söndag 19.00. Och innan de så kan man ju skypa med Nellie, mums. Jaoo, de är somsagt världens bästa program och de är så sjukt lärorikt & kul att kolla på. Man blir alltid glad av de. Jag kan sitta 24/7 och kolla på de. Jag tröttnar aldrig. Direkt efter de är slut på Tv:n rusar jag till datorn, tar fram Svtplay och kollar på de. Om, om, om, om, om igen. De är nästan som att vara kär i ett Tv-program. Allt är så perfekt. Jag blir alltid peppad och vill testa med Colgun eller nu vilken häst de är jag har. Och när man ser de, de är så mycket man aldrig tänkt på. Jag lär mig massor och jag får mig verkligen en riktig tankeställare. Jag har ju inte tänkt på dedär förut, de testar vi med Colgun. Oj, så kanske man skulle göra. *Testar* Och så går allting perfekt. Och som pricken över I:et så är ju Nellie Berntsson med, henne kollar man ju lite extra på, hah. Juste, Nellie. Jag, Sara & Jane skypade med henne ikväll igen! Hon är alltid lika cool. Fast de blev väldigt kort. Sånt är livet, sånt är livet. Hehe, och i kvällens program, MAGIC. När Shirin tränade med dendär mentaltränaren så lärde jag mig massor, nu är jag superpeppad till att testa dedär med Colgun, rött ljus står för stopp och grönt ljus står för framåt. Och om de är otäckt, tänk inte på de man gör, men var ändå fokuserad.



-AWESOME-

De var min åsikt, hur tycker du?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0