Lördag 25/2

Dagen idag var helt fantastisk! Först vaknade jag vid 11.30 och en halvtimme efter de så stack jag hem till Jane för att gå med henne till stallet, då fixade vi lite vid hästarnas boxar och sen så hade vi teori för att de inte går att rida någonstans. Efter de så skulle Majas mamma vaccinera några hästar. Sen drog Jane och jag hem och bytte om för att åka till Myone med Maja & hennes mamma (: De var superskönt att shoppa loss även fast jag inte köpte så mycket x) I nästa inlägg så visar jag de jag köpte. Efter de drog vi hem till Maja och skrattade som jag vet inte vad, vi åt massor av chips, läsk och godis.. sen åt vi middag och de var jättegott!

Nu är jag hemma och hela familjen glor på melodifestivalen, BORING! Jag skypar med Jane och vi har bloggkväll ;D


©Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0