Ridlektion på hjärtat

©Lovisa- Arkiv men den är så söt tycker jag. Haha
Halloj!
Igår red jag Terry på ridlektionen. Han var nyrakad, så jag tror att han blev lite pigg av det. Men han lyssnade iaf bra, han blev lite okoncentrerad ibland. Men jag är nöjd över honom. Vi började med att skritta fram på långa tyglar och sen börja ställa lite men fortfarande hålla kvar energin. När vi hade jobbat med att ställa lite och Ulrika hade pratat så började vi med förvänd skänkelvikning. Det gick bra i början men sen blev han lite okoncentrerad. Han blev också lite trött mot slutet men det är ju bara bra! jag är iaf väldigt nöjd med lektionen. Så nu längtar jag till sportlåvet då jag får ha honom som min egna. :)
Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0