Saknar er så de blöder..

Val De Mar ♥
De var du och jag, vi kom varandra när. Vi hade supermycket kul ihop, men de varade inte så länge. Jag saknar dig mycket, mycket. Åh, jag bara säger att jag ska åka upp till dig men de blir aldrig av, nu måste de bli av snart. Men allting har ett slut, tyvärr.


Svea ♥
Vi hade dig inte ens ett år, om man ska vara en kattunge behöver man leka & springa. Heller kunde du ine vara i solen, du led hela tiden. Tänk att vi inte märkte att du mådde så dåligt.. Himla hjärfel. </3
Men nu har du de bra där uppe i himlen.




Ekekullens Chevignon ♥
Du var en underbar liten shettis som alltid gjorde rätt & som man ville. Många sa att du var seg, men med mig rusa du i full galopp och bockade. Jag var inte direkt fodervärd på dig, men jag red dig och så. Vi lärde inte känna varandra på riktigt, men jag älskar dig, då, nu och föralltid.



Tileo ♥

Åh, ja har ridit i snart 9 år. Och med dig hade jag min bästa tid. Helt perfekt var allt med dig. Du bet mig i början och kastade av mig varje gång jag red dig. Sen kvalade vi och vi lärde känna varandra. De gick som en lek. Jag växte, kunde inte rida dig mer.. Helt ärligt, de värsta som finns är att växa & bli äldre. Jag älskar dig min ängel.

-I love you more
than I can tolerate honey.-






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0