Skola snart

©Lovisa
Hej! Nu sitter jag hemma och små tittar på TV. Jag har sovmorgon, börjar kl. 8:40. Så det är skönt! Jag hoppas att den här dagen går fort för sen när jag kommer hem från skolan, är det riiiiiiiiidning!!!!!! :D Yey!!! TAGGA! Jag vet inte riktigt vem jag vill rida... Men kanske någon av dem här: Terry (såklart), Cogge (Vill prova honom, det var jättelänge sen), Scotty eller Sisco. Jag tror att vi kommer rida dressyr, men det är roligt om man värkligen får tid att jobba dem ordentligt. Om jag får Terry vill jag verkligen uppnå det där när han verkligen lyssnar. Men ni får höra om hur lektionen gick sen, antingen imorn eller ikväll.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0