Tufftuff tåg

Hejhej, idag i skolan var jag helt crazy. Dehär dagarna har jag blivit superflummig och överspeedad, nästan så de runt omkring mig har tyckt jag var lite halvt jobbig! Heheh, idag på gympan spelade vi badminton, jag körde med Astrid, Lisa och Frida. Vi har alltid på musik när vi har gympa, jag kan alltid varennda låt innan & utantill såklart (: Hehehe, spelade helt som vanligt bara att hela tiden hoppade jag runt som en studdsboll och sjöng så alla de ekade i hela gympasalen, hehe. HELA lektionen verkligen, jag kunde knappast andas efter ett tag.. Alla skrattade åt mi9g och kollade konstigt, Sussi, läraren stog i ett hörn och fnissade. hehe. svetten regnade typ!

Jag har ofta olika dagar, har ni också de? Alltså så att du är jättesölig & trött ena dagen och den andra är du helt superspeedad? Eller är de bara jag som är konstig?













Kommentarer
Postat av: Jane <33

inte alltid men någon gång ibland ;)

2012-02-10 @ 07:21:14
URL: http://ccanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0