gästblogg ;) <3

tjinixen gott folk, jonna här! <3 tänkte gästblogga lite här va.. ;) <3
okej, lite granna om mej:

jag e en tjej på snart 13 år som bor mitt i vasastan. blont hår, isblå ögon. SINGEL! xD jag älskar hästar och rider på östermalms ridskola. e lite osäker på vilken häst som jag ska satsa på just nu, kanske unghästen selma som knappt kan galoppera.. :P letar även medryttarhäst men e lite svårt att hitta.. aja, går även i sångskola (AF) ingen aning vrf igentligen, ska typ ändå inte satsa på musik i mitt liv..xdxd ska typ satsa på veterinär eller barnpsykolog.. flummig blanding xdxd jupp, finns inte mycket mer att säga om meej...

vill ni veta en liiten hemlis om mej som inte många kanske vet eller tänker på..? vill ni höra?? okej, bara för att ni e bäst ;)

jag kan verka fett blyg, tillbakadragen och artig och så innan man riktigt känner mej :O sen när man känner mej så hoppar jag runt och skriker, skrattar och flummar så in i helvete xD <3 kul att veta vaaa??? ;DDD

aja, nu ska jag inte uttråka er så länge till ;)

MÅSTE bara visa några grymma låtar och sen några bilder ;)


<3

<3


haha bara några, orkar inte lägga upp fler ;) seriöst talat, mobba inte min musiksmak xD <3

sen några bilder på mej och så ;)


liten bild på määj ;)

bild på mig och min flummiga, konstiga vän emma ;) <3


okej, jag kanske inte heller e normalast xdxd


och sen en liten bild på mig och min prins röding :) <3

hahah hoppas detta iaf va liiite kul även om jag kanske inte e proffs på att gästblogga xdxd

btw, kolla in min blogg http://migjonna.blogg.se/ <3 tillfällig header bara så ni vet xdxd <3

stor blöt PÖSS från jonna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0