Gästbloggning var det här!

Hihi, jag vet, det var en tjej som gärstbloggade för inte alls länge sen! Men nu är det ju så här att läget är att Elvira bloggar just nu på www.ccanter.blogg.se, som jag är delaktig i, najjsigt värre!

Ja, ni vet vem jag är, antar jag, jag har liksom gästbloggat förr här på Elviraklara! (:
Så jag tror inte det här blir ett "om Lovisa Hammarström inlägg", eller jag ska inte säga att jag inte tror, jag ska säga att
så blir det inte!

Hejhej i alla Fall!
Denna blogg kan man ju inte säga mycket mer än att den är megadupersuperotroligt mysig och himlans! Det är hursomhelst min åsikt! De här två cheyerna är mer än underbara båda två! Roliga, flummiga då och då, snälla och söta som socker! Jag träffar de ofta i stallet där vi flummar en hel del tillsammans! Senast idag träffade jag Elviran, vi red tillsammans på bloggens huvudhästar (haha, istället för huvudpersonerna, eftersom det är jue E & K). Som ni kanske ser har jag mina egna ord då och då, men annars är jag fullt normal (NOT, I'm a hottentott!). 

Aja, mig hittar ni som sagt på www.ccanter.blogg.se, om ni nu vill läsa mer om min vardag, mitt liv som ryttare och fotbollsspelar, ja då är det bra om ni klickar på länken här över! Ha det bra, och stanna på denna blogg för guds skull den är ju underbar + att ni gör Elvira och Klara galet glada! (:
Det var allt från mig denna gång, haha, ett lite random inlägg, men det gör ingenting hoppas jag! Kram på er! <3 


© Lovisa - Cogge och Terry! (:

/ Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0