Hej bloggen!

Kvällen hemma hos Malin igår var super! :D
Vi flummade supermycket, åt gottig mat, spelade wii (haha), sett på film och pratat:)
Någon som vill ha lite bilder?

Hahahahaha man ska helst inte spela wii med mig! Hahaha duktiga jag slog till ida så att hon fick en bula... (!)
Vi filmade något roliga filmer.... Hahaha


Idag var jag i stallet med Lovisa vi red barbacka på Cogge och Terry.
Sen gjorde vi iordning dem och ah det hände lite saker. Charlie fastnade i Cogges täcke så när Cogge gick iväg så behövde Charlie följa efter! Nutte Charlie! Det var ett hål i Cogges täcke och då på något sätt så hade Charlis sko fastnat i Cogges täcke.
Nu skypar jag med Klara och Lovisa! Men Klara är sjuk och det är INTE okej!!!! Alla som inte vill att Klara ska vara sjuk kommenterar det här inlägget!





Kommentarer
Postat av: Malinen<3

Klart inte klara ska va sjuk :(



Haha jättekul vi hade igår :D

Längtar tills nästa gång :)

häln. Malin<3

2012-01-04 @ 18:42:24
Postat av: jane <33

Nej :(

2012-01-04 @ 21:10:07
URL: http://ccanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0