Världens bästa första Sverigedag!

Hej, förlåt för att dehär inte kom upp tidigare, men nu tar jag de.
Idag så kommer Lovisa och knackar på dörren, vi går till stallet tillsammans, ojj vad jag har saknat dig tjejen! Juppsi, hämtade Colgun, har saknat honom sjukt mycket med! Sen fotade Lovisa mig och Colgun , de blev superbra bilder, kolla ner ↓

©Lovisa - ♥
Sen släppte vi ut Colgun, gjorde någonting.. Hmm. Sen gick vi ner till Isen, de har nämligen frusit till is och de är väldigt fin is, tjock. Och där kan man åka skridskor! Hahah jag tog av mig skorna och började åka med bara sockor, de var faktiskt inte kallt, bara efter! Bilder ↓


©Lovisa - Klara bjuder!
Och då träffade jag Elvira, Jane och Ebba, sjukt saknade ni med! Mitt hjärta hoppade till när jag såg Elvira, blev så otroligt glad ♥ Sen hämtade Lovisas pappa oss och så fick jag sjuts hem. Resten av dagen har vi smsat/chattat/facebookat massormassor. Jag har typ suttit här väldigt länge nu. I morgon ska jag till stallet med Lovisa, Sara och Elvira. Världens finaste vänner ♥ Och så ska vi rida, hoppas ponnyn sköter sig, eller kan hålla sig i skinnet. Tror att han kan vara väldigt pigg nu. 
Men nu ska jag sova, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0