There's cold around me...

Hejhej, idag har jag varit i skolan och de var en helt vanlig Tisdag förutom att de var så sjukt kallt. I morse var de här -15 ute, nu är de bara -6. När jag gick hem var de så sjukt kallt om fingrarna, men jag kan inte låta bli att skicka några sms, och sen svara, svara, svara. Jag är lite halft beroende av min mobil. Hehe. När jag kom hem hade jag lila fingrar. Äckel. Haha, min kissemiss är alltid helt galen när jag kommer hem, "Klara! Mat, NU"

Ja, igår var de ju årets första ridlektion. Vi hade styrketräning, skulle korta läderna 8 hål och sen stå upp i lätt sits, rida lätt utan stigbyglar.. De måste sett jättedumt ut och jag såg säkert ut som värsta nybörjaren xd
Juste, jag hade underbara Freddy ♥

©Ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0